2x per week banner 1
2x per week banner 2
2x per week banner 3
2x per week galery
No items found.

Nationale spiercampagne

Matrix Fitness heeft de Nationale Spiercampagne in het leven geroepen. Op advies van de Gezondheidsraad die zegt: ‘doe minstens twee keer per week spier- en botversterkende activiteiten! Matrix vroeg Ontwerpkantoor deze campagne een gezicht te geven. Voor de communicatie kozen we ervoor om drie doelgroepen aan te spreken: jeugd van 4 tot 18 jaar, volwassenen en ouderen. Kenniscentrum Sport gaf daarbij aan wat die beweegrichtlijnen inhouden. Jeugd van 4 tot 18 jaar moet elke dag één uur matig intensief bewegen. Volwassenen en ouderen minstens 2,5 uur per week (150 minuten) en voor ouderen komen daar nog balansoefeningen bij.

Met deze informatie maakten we voor sportclubs kant en klare paketten om een campagne te starten in je eigen fitnessclub. Rollup-banners, posters, kaartjes en social media uitingen. Deze service biedt Matrix zijn klanten met het doel de sportclubs nog beter te helpen om van hun bedrijf een succes te maken.

Opdrachtgever
Matrix Fitness
Categorie
Campagnes